loading...

مفاهیم و روش های تجارت

وبلاگ مفاهیم و روش های تجارت تگ تجارت جهت یادگیری اصطلاحات، روش ها، راه حل ها و گزارش های تجاری جهت افزایش اگاهی کاربران و خبره شدن آن ها در تجارت و کسب و کار ه

بازدید : 161
سه شنبه 22 مهر 1399 زمان : 11:44

به کارهای روزمره خود فکر کنید، هر مکانی که بازدید می کنید و هر مشاغلی که در آن روز با آن ارتباط برقرار می کنید به دلیل وجود یک ایده و یک کارآفرین وجود دارد. این که آن کارآفرین از خانواده صاحبان مشاغل باشد ، یا اینکه خود بدون تجربه قبلی تجارت خود را شروع کند ، اداره کار آنها به مجموعه مهارت های کلیدی نیاز دارد. اما مهارت های مورد نیاز شما برای تجارت چیست و چگونه آنها را کسب می کنید؟ برای درک موضوع باید یک سری مفاهیم تجاری را یاد بگیرید.

در ادامه می خواهیم به یادگیری نکات مفاهیم تجاری مورد نیاز برای شروع کسب و کار را به صورت کلی بپردازیم.

چگونه یک تاجر و صاحب کسب و کار شویم

مهارت های کلیدی تجارت شما

اداره یک مشاغل کوچک غالباً مستلزم این است که با یاد گیری نکات و مفاهیم تجارت، به یک تاجر عالی تبدیل شوید. بنابراین مهم است که زودهنگام مهارتهایی را که دارید و مهارتهایی را که باید یاد بگیرید یا به دیگران واگذار کنید ، بدانید. مهارت های اصلی کسب و کار برای در نظر گرفتن عبارتند از:

مدیریت استراتژیک. ایجاد یک برنامه تجاری و استراتژیک برای تجارت خود و اطمینان از ادامه آن.
حسابداری پایه کدام سوابق را نگه دارید ، چگونه آنها را نگه دارید و چگونه آنها را بایگانی کنید.
مدیریت مالی. هنگامی که منابع مالی را تهیه کردید ، کجا می توانید منابع مالی را پیدا کنید و چگونه می توانید آن را مدیریت کنید.
مدیریت مردم. استخدام اولین کارمند خود و نحوه مدیریت آنها.
بازار یابی. چگونه می توان تجارت خود را از طریق کانال های سنتی ، وب و رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کرد.



در هنگام در نظر گرفتن مهارت هایی که ندارید ، سه راهی وجود دارد که می توانید استفاده کنید: شما می توانید کارمندانی را استخدام کنید که در این زمینه های خاص قدرتمند هستند ، می توانید مشاوران حرفه ای کسب و کار را درگیر کنید ، یا می توانید برای یادگیری این مهارت های اصلی وقت بگذارید.

مهارت و یادگیری شماو همکاران برای شروع تجارت


مبانی تجارت
با تأیید نیاز به این مهارت های اساسی ، Small Business BC یک سری سمینار ارزان قیمت جدید برای کمک به کارآفرینان BC ایجاد کرده است. مبانی تجارت ترکیبی از دوره ها است از جمله:

مارک تجاری - بیش از یک آرم
بازاریابی قدرتمند برای مشاغل کوچک
کسب و کار آنلاین - وب سایت
نکات مالیاتی از یک حسابدار


سال اول من در تجارت: یک بررسی اجمالی مالی
عملیات برای مشاغل کوچک
استراتژی های فروش برای مشاغل کوچک
جذب و استخدام استعدادهای برتر


ماندگاری تجاری 1- تجزیه و تحلیل شکست سرعتی
ماندگاری تجاری 2- پیش بینی جریان نقدی
تاکتیک های رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین


این برنامه مورد انتظار توسط کارشناسان صنعت با تجربه واقعی تجارت کوچک ارائه شده است و تنها در چند هفته کوتاه 11 عنصر اساسی اداره و اداره یک کسب و کار کوچک را پوشش می دهد. این برنامه همچنین تخفیف فوق العاده ای را ارائه می دهد ، ایده آل برای کسانی که از ابتدا شروع می کنند. تنها 349 دلار این بسته بیش از 40٪ در ثبت نام فردی سمینار را پس انداز می کند.


قسمت 1 - مفاهیم برتر ضروری کسب و کار

دوره کسب و کار برای یادگیری مفاهیم بنیاد اساسی همه کسب و کارها ، از کوچک تا بزرگ. یک آموزش ویدئویی که تمام اصول را پوشش می دهد ، و مفاهیمی مانند اهداف تجاری ، سهامداران ، سود و انواع مختلف مشاغل را توضیح می دهد. مواردی را که باید در مورد راه اندازی کسب و کار خود به آن فکر کنید ، مشخص می کند ، مانند تعیین اینکه محصول یا خدمات شما چه خواهد بود ، ساخت و تحویل محصول یا خدمات و تأمین بودجه کسب و کار شما.

مفاهیم تجاری


قسمت 2 - بنیاد فروش - مبانی فروش

در کسب و کار یا تجارت شما وقتی نیروهای فروش به خوبی مدیریت شوند ، شرکت ها درآمد بیشتری کسب می کنند. در این دوره ، ما توضیح می دهیم مدیریت فروش چیست ، چرا مهم است و چگونه می توانید مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش برجسته و استخدام ، آموزش ، حفظ و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا را کسب کنید. ما همچنین نشان می دهیم كه چگونه می توان با پرداخت غرامت و سهمیه به فروشنده ها و تیم های مختلف انگیزه داد. آخرین ، ما یک نمای کلی از ایجاد و مدیریت مناطق فروش ، از جمله پیش بینی فروش و ارزیابی عملکرد مناطق ارائه می دهیم.

قسمت 3: بازاریابی
چه در حال بازسازی برنامه بازاریابی خود باشید و چه در اولین کار شغلی خود پیشرو باشید ، این دوره به شما کمک می کند پایه و اساس یک فعالیت موفق بازاریابی را پایه گذاری کنید. ما نقش بازاریابی را توضیح می دهیم. چارچوبی برای تجزیه و تحلیل یک کسب و کار ، مشتریان و رقبای آن فراهم می کند. و نشان می دهد که چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی موفق ایجاد کرد و از آن استراتژی برای اطلاع رسانی از قیمت گذاری تا تبلیغ استفاده کرد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چالش های تاکتیکی را برطرف کنید و برنامه خرید در سراسر کسب و کار را از c-suite گرفته تا تیم فروش ارائه دهید و همچنین از برنامه بازاریابی برای راهنمایی نمایندگی ها و فروشندگان خارج استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

سرانجام ، شما نحوه راه اندازی کمپین و اندازه گیری عملکرد آن را خواهید آموخت. این دوره شامل: اصول بازاریابی ، جمع آوری تیم ، ایجاد برنامه بازاریابی ، تجزیه و تحلیل محصولات ، مشتریان و بازار ، تقسیم بندی مشتریان ، ایجاد یک پیشنهاد ارزش ، ایجاد یک استراتژی ، تعیین اهداف ، تعیین قیمت ها ، استفاده از رسانه های اجتماعی ، ارائه برنامه شما به رهبری ، بودجه بندی برنامه خود و اندازه گیری موفقیت.

قسمت 4 - تبلیغات

دوره تجارت برای یادگیری مبانی موثر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی. در این دوره ، ما نمای کلی از چشم انداز رسانه ای فعلی ، و عناصر سازنده و هزینه های نسبی یک طرح تبلیغاتی اساسی را ارائه می دهیم. ما فرایند اساسی رساندن پیام شما به بازار را بیان می کنیم و ابزارهایی را برای کمک به شما در بهبود تمرکز در بازار ، تعریف مشخصات مشتری و ایجاد استراتژی کلی رسانه ارائه می دهیم. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید ، چه با آژانس های تبلیغاتی شریک شوید یا در یک بخش بازاریابی شرکتی کار کنید ، این دوره به شما کمک می کند تا درک کنید که جایگاه تبلیغات هر شرکت ، صرف نظر از اندازه ، برای موفقیت نیاز دارد.

این دوره شامل: تعریف مخاطبان ، ساخت پیام ، قرار دادن تبلیغ ، ایجاد حضور دیجیتالی ، رقابتی و تحریریه ، کار با شرکای تبلیغاتی و همکاری با یک آژانس تبلیغاتی است.

قسمت 5 - برنامه ریزی تجاری

به دنبال ایجاد مشاغلی یا گسترش شغلی هستید که در حال حاضر اداره می کنید؟ قبل از انجام این کار باید یک طرح تجاری تهیه کنید. یک آموزش تصویری روند تعریف تجارت شما ، تحقیق در مورد بازار و تعیین محصول شما را طی می کند.

قسمت 6 - مبانی تجزیه و تحلیل تجارت

وقتی می خواهید با خواسته های کاربر و تغییرات بازار کنار بیایید ، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلان را مشاهده کنید و به شما امکان می دهد فرایندهای کسب و کار خود را به تصاویر قابل درک تبدیل کنید. در این دوره ، ما شما را در نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد - زمینه ، جریان عملکردی ، جریان متغیر عملکردی و نمودار جریان - به شما معرفی می کنیم و هدف هر یک را توضیح می دهیم. ما ویژگی های منحصر به فردی را به اشتراک می گذاریم ، چگونگی استفاده از این روش برای ایجاد نمودار را توضیح می دهد و نحوه جلوگیری از مشکلات مشترک را نشان می دهد. ما همچنین با مقایسه نمودارهای فرآیند ، همه آنها را جمع و جور می کنیم تا به شما کمک کند تعیین کنید از کدام نمودار برای مستند کردن روند کسب و کار سازمان خود استفاده کنید. این دوره شامل: استفاده از ابزارهای متداول مدل سازی ، تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی ، پرهیز از مشکلات مرتبط با هر نمودار ، ایجاد نمودارها و استفاده از ذینفعان اصلی است.

قسمت 7 - مبانی مفاهیم مدیریت

برای مقاطع کارشناسی در رشته های مدیریت طراحی شده است. با تمرکز بر مفاهیم ، موضوعات و شیوه های اساسی مدیریت ، این تئوری های مدیریت پایه ، سازمانی و رهبری را به دستیابی به برتری سازمانی مرتبط می کند ، و دانش آموزان را قادر می سازد تا از روابط پیچیده بین یک سازمان و سهامداران سر در بیارن.

قسمت 8 - امور مالی

دوره های مالی ، امور مالی چیست؟ درک صورتهای مالی ، مدیریت امور مالی در کوتاه مدت ، تجزیه و تحلیل ریسک و بازده ، به دست آوردن سرمایه بلند مدت ، درک بازار سهام و اوراق قرضه ، درک ipos ، کار با موسسات مالی ، استفاده از بودجه بندی سرمایه و ایجاد برنامه های پس انداز شخصی و سرمایه گذاری ساده .

قسمت 9 - صاحبان مشاغل و تجارت های کوچک

دوره صاحبان مشاغل کوچک ، درسهای کوتاهی را ارائه می دهد که اسرار اداره یک تجارت کوچک موفق را فاش می کند. این مجموعه شامل مواردی مانند شروع کار ، نوشتن یک طرح تجاری ، تعیین ارزشمندترین محصول یا خدمات شما ، استخدام افراد ، مدیریت فرایندها ، سیستم های مستند سازی ، بوت استرپینگ ، جستجوی بودجه ، حسابداری ، کنترل هزینه ها و حاشیه سود ، بازاریابی ، امور مالی و موارد دیگر است.

قسمت 10 - بازاریابی دیجیتال

مروری بر بازاریابی دیجیتال ، اصول اولیه و بهترین روش ها. بازاریابی دیجیتال یک چتر برای تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی آنلاین برای گسترش وستعت تجاری است. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند جستجوی گوگل ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت هایشان استفاده می کنند تا با مشتریان فعلی و احتمالی خود ارتباط برقرار کنند.

قسمت 11 - مبانی بودجه بندی

بودجه بندی چیست؟ در واقع ، این اطمینان حاصل می کند که شما به عنوان تاجر کمتر از درآمد خود هزینه می کنید و برای کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی می کنید. بودجه بندی کاملاً اختیاری است ، اما جز an مهمی در موفقیت مالی است. اجرای آن دشوار نیست و این فقط برای افرادی که بودجه محدود دارند نیست. بودجه بندی تصمیم گیری آگاهانه درباره نحوه ترجیح دادن تخصیص پول را برای افراد با درآمد و هزینه در هر اندازه آسان می کند. همچنین می تواند به افراد در پس انداز بازنشستگی ، شرایط اضطراری ، اتومبیل جدید ، شهریه دانشگاه یا هر چیز دیگری کمک کند.

قسمت 12 - برنامه مالی تجارت
برنامه ریزی مالی وظیفه تعیین چگونگی استطاعت تجارت برای دستیابی به اهداف و اهداف استراتژیک خود است. معمولاً یک شرکت بلافاصله پس از تعیین چشم انداز و اهداف ، یک برنامه مالی ایجاد می کند. برنامه مالی هر یک از فعالیت ها ، منابع ، تجهیزات و موادی را که برای دستیابی به این اهداف مورد نیاز است و همچنین بازه های زمانی مشخص را توصیف می کند.

قسمت 13 - سرمایه گذاری

"سرمایه گذاری" چیست؟ سرمایه گذاری دارایی یا اقلامی است که با هدف ایجاد درآمد یا قدردانی خریداری شده است. از لحاظ اقتصادی ، سرمایه گذاری خرید کالاهایی است که امروزه مصرف نمی شوند اما در آینده برای ایجاد ثروت استفاده می شوند. در امور مالی تجاری، سرمایه گذاری یک دارایی پولی است که با این ایده خریداری شده است که دارایی در آینده درآمد حاصل خواهد کرد یا بعداً با قیمت بالاتر برای سود فروخته می شود.

سرمایه گذاری

درک "سرمایه گذاری" اصطلاح "سرمایه گذاری" می تواند به هر مکانیزمی برای تولید درآمد در آینده گفته شود. از لحاظ مالی ، این شامل خرید اوراق قرضه ، سهام یا املاک و مستغلات است. بعلاوه ، یک ساختمان ساخته شده یا سایر تاسیسات مورد استفاده برای تولید کالا می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی شود. تولید کالاهای مورد نیاز برای تولید کالاهای دیگر نیز ممکن است به عنوان سرمایه گذاری تلقی شود.

قسمت 14 - کارآفرینی برای شروع فعالیت های تجاری جدید

درک اصول و مبانی کارآفرینی. کارآفرین کسی است که سازمان های مربوطه را مدیریت ، مدیریت و ریسک های یک شرکت یا شرکت را به عهده می گیرد. یک کارآفرین عامل تغییر است. کارآفرینی فرآیند کشف روش های جدید ترکیب منابع است. وقتی ارزش بازار تولید شده توسط این ترکیب جدید منابع بیشتر از ارزش بازار باشد که این منابع می توانند در جای دیگری به صورت جداگانه یا در ترکیب دیگری تولید کنند ، کارآفرین سود کسب می کند.

کار افرینی و گسترش کسب و کار

قسمت 15 - محتوای بازاریابی

بازاریابی تجاری محتوا چیست؟ تعریف محتوا ، اصول اولیه و بهترین روش ها. بازاریابی محتوا در واقع بدست آوردن اطلاعات مناسب به مخاطبان مناسب در زمان مناسب است. این برند شما را رشد داده و روابط را تقویت می کند و عمق و دید شما را برای موفقیت در بازار امروز افزایش می دهد. با داشتن گزینه های فراوان برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و یک استراتژی بازاریابی متناسب ، بازاریابی محتوا کاملاً مناسب هر کسب و کار در هر صنعت است.

قسمت 16 - گزارشگری مالی تجارت

گزارشگری مالی دارای دو هدف اصلی است. اول ، این به مدیریت تجارت کمک می کند تا در تصمیم گیری موثر در مورد اهداف شرکت و استراتژی های کلی شرکت کند. داده های فاش شده در گزارش ها می تواند به مدیریت کمک کند تا نقاط قوت و ضعف شرکت و همچنین سلامت کلی آن را تشخیص دهد. دوم ، گزارشگری مالی اطلاعات حیاتی در مورد سلامت مالی و فعالیت های شرکت را به ذینفعان آن از جمله سهامداران آن ، سرمایه گذاران بالقوه ، مصرف کنندگان و تنظیم کنندگان دولت ارائه می دهد. این وسیله ای برای اطمینان از اداره مناسب شرکت است. باید توجه داشته باشید که اگر شرکتی به صورت عمومی معامله شود ، مشمول برخی مقررات گزارشگری بسیار سختگیرانه ای است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعمال می شود.

وبلاگ مفاهیم و روش های تجارت تگ تجارت جهت یادگیری اصطلاحات، روش ها، راه حل ها و گزارش های تجاری جهت افزایش اگاهی کاربران و خبره شدن آن ها در تجارت و کسب و کار های داخلی و خارجی یا بین المللی افتتاح و راه اندازی شده و فعالیت خود را در حوزه تجارت و کسب و کار ها ادامه خواهد داد.

به کارهای روزمره خود فکر کنید، هر مکانی که بازدید می کنید و هر مشاغلی که در آن روز با آن ارتباط برقرار می کنید به دلیل وجود یک ایده و یک کارآفرین وجود دارد. این که آن کارآفرین از خانواده صاحبان مشاغل باشد ، یا اینکه خود بدون تجربه قبلی تجارت خود را شروع کند ، اداره کار آنها به مجموعه مهارت های کلیدی نیاز دارد. اما مهارت های مورد نیاز شما برای تجارت چیست و چگونه آنها را کسب می کنید؟ برای درک موضوع باید یک سری مفاهیم تجاری را یاد بگیرید.

در ادامه می خواهیم به یادگیری نکات مفاهیم تجاری مورد نیاز برای شروع کسب و کار را به صورت کلی بپردازیم.

چگونه یک تاجر و صاحب کسب و کار شویم

مهارت های کلیدی تجارت شما

اداره یک مشاغل کوچک غالباً مستلزم این است که با یاد گیری نکات و مفاهیم تجارت، به یک تاجر عالی تبدیل شوید. بنابراین مهم است که زودهنگام مهارتهایی را که دارید و مهارتهایی را که باید یاد بگیرید یا به دیگران واگذار کنید ، بدانید. مهارت های اصلی کسب و کار برای در نظر گرفتن عبارتند از:

مدیریت استراتژیک. ایجاد یک برنامه تجاری و استراتژیک برای تجارت خود و اطمینان از ادامه آن.
حسابداری پایه کدام سوابق را نگه دارید ، چگونه آنها را نگه دارید و چگونه آنها را بایگانی کنید.
مدیریت مالی. هنگامی که منابع مالی را تهیه کردید ، کجا می توانید منابع مالی را پیدا کنید و چگونه می توانید آن را مدیریت کنید.
مدیریت مردم. استخدام اولین کارمند خود و نحوه مدیریت آنها.
بازار یابی. چگونه می توان تجارت خود را از طریق کانال های سنتی ، وب و رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کرد.



در هنگام در نظر گرفتن مهارت هایی که ندارید ، سه راهی وجود دارد که می توانید استفاده کنید: شما می توانید کارمندانی را استخدام کنید که در این زمینه های خاص قدرتمند هستند ، می توانید مشاوران حرفه ای کسب و کار را درگیر کنید ، یا می توانید برای یادگیری این مهارت های اصلی وقت بگذارید.

مهارت و یادگیری شماو همکاران برای شروع تجارت


مبانی تجارت
با تأیید نیاز به این مهارت های اساسی ، Small Business BC یک سری سمینار ارزان قیمت جدید برای کمک به کارآفرینان BC ایجاد کرده است. مبانی تجارت ترکیبی از دوره ها است از جمله:

مارک تجاری - بیش از یک آرم
بازاریابی قدرتمند برای مشاغل کوچک
کسب و کار آنلاین - وب سایت
نکات مالیاتی از یک حسابدار


سال اول من در تجارت: یک بررسی اجمالی مالی
عملیات برای مشاغل کوچک
استراتژی های فروش برای مشاغل کوچک
جذب و استخدام استعدادهای برتر


ماندگاری تجاری 1- تجزیه و تحلیل شکست سرعتی
ماندگاری تجاری 2- پیش بینی جریان نقدی
تاکتیک های رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین


این برنامه مورد انتظار توسط کارشناسان صنعت با تجربه واقعی تجارت کوچک ارائه شده است و تنها در چند هفته کوتاه 11 عنصر اساسی اداره و اداره یک کسب و کار کوچک را پوشش می دهد. این برنامه همچنین تخفیف فوق العاده ای را ارائه می دهد ، ایده آل برای کسانی که از ابتدا شروع می کنند. تنها 349 دلار این بسته بیش از 40٪ در ثبت نام فردی سمینار را پس انداز می کند.


قسمت 1 - مفاهیم برتر ضروری کسب و کار

دوره کسب و کار برای یادگیری مفاهیم بنیاد اساسی همه کسب و کارها ، از کوچک تا بزرگ. یک آموزش ویدئویی که تمام اصول را پوشش می دهد ، و مفاهیمی مانند اهداف تجاری ، سهامداران ، سود و انواع مختلف مشاغل را توضیح می دهد. مواردی را که باید در مورد راه اندازی کسب و کار خود به آن فکر کنید ، مشخص می کند ، مانند تعیین اینکه محصول یا خدمات شما چه خواهد بود ، ساخت و تحویل محصول یا خدمات و تأمین بودجه کسب و کار شما.

مفاهیم تجاری


قسمت 2 - بنیاد فروش - مبانی فروش

در کسب و کار یا تجارت شما وقتی نیروهای فروش به خوبی مدیریت شوند ، شرکت ها درآمد بیشتری کسب می کنند. در این دوره ، ما توضیح می دهیم مدیریت فروش چیست ، چرا مهم است و چگونه می توانید مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش برجسته و استخدام ، آموزش ، حفظ و مدیریت یک تیم فروش با عملکرد بالا را کسب کنید. ما همچنین نشان می دهیم كه چگونه می توان با پرداخت غرامت و سهمیه به فروشنده ها و تیم های مختلف انگیزه داد. آخرین ، ما یک نمای کلی از ایجاد و مدیریت مناطق فروش ، از جمله پیش بینی فروش و ارزیابی عملکرد مناطق ارائه می دهیم.

قسمت 3: بازاریابی
چه در حال بازسازی برنامه بازاریابی خود باشید و چه در اولین کار شغلی خود پیشرو باشید ، این دوره به شما کمک می کند پایه و اساس یک فعالیت موفق بازاریابی را پایه گذاری کنید. ما نقش بازاریابی را توضیح می دهیم. چارچوبی برای تجزیه و تحلیل یک کسب و کار ، مشتریان و رقبای آن فراهم می کند. و نشان می دهد که چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی موفق ایجاد کرد و از آن استراتژی برای اطلاع رسانی از قیمت گذاری تا تبلیغ استفاده کرد. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چالش های تاکتیکی را برطرف کنید و برنامه خرید در سراسر کسب و کار را از c-suite گرفته تا تیم فروش ارائه دهید و همچنین از برنامه بازاریابی برای راهنمایی نمایندگی ها و فروشندگان خارج استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

سرانجام ، شما نحوه راه اندازی کمپین و اندازه گیری عملکرد آن را خواهید آموخت. این دوره شامل: اصول بازاریابی ، جمع آوری تیم ، ایجاد برنامه بازاریابی ، تجزیه و تحلیل محصولات ، مشتریان و بازار ، تقسیم بندی مشتریان ، ایجاد یک پیشنهاد ارزش ، ایجاد یک استراتژی ، تعیین اهداف ، تعیین قیمت ها ، استفاده از رسانه های اجتماعی ، ارائه برنامه شما به رهبری ، بودجه بندی برنامه خود و اندازه گیری موفقیت.

قسمت 4 - تبلیغات

دوره تجارت برای یادگیری مبانی موثر تبلیغات و ارتباطات بازاریابی. در این دوره ، ما نمای کلی از چشم انداز رسانه ای فعلی ، و عناصر سازنده و هزینه های نسبی یک طرح تبلیغاتی اساسی را ارائه می دهیم. ما فرایند اساسی رساندن پیام شما به بازار را بیان می کنیم و ابزارهایی را برای کمک به شما در بهبود تمرکز در بازار ، تعریف مشخصات مشتری و ایجاد استراتژی کلی رسانه ارائه می دهیم. چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید ، چه با آژانس های تبلیغاتی شریک شوید یا در یک بخش بازاریابی شرکتی کار کنید ، این دوره به شما کمک می کند تا درک کنید که جایگاه تبلیغات هر شرکت ، صرف نظر از اندازه ، برای موفقیت نیاز دارد.

این دوره شامل: تعریف مخاطبان ، ساخت پیام ، قرار دادن تبلیغ ، ایجاد حضور دیجیتالی ، رقابتی و تحریریه ، کار با شرکای تبلیغاتی و همکاری با یک آژانس تبلیغاتی است.

قسمت 5 - برنامه ریزی تجاری

به دنبال ایجاد مشاغلی یا گسترش شغلی هستید که در حال حاضر اداره می کنید؟ قبل از انجام این کار باید یک طرح تجاری تهیه کنید. یک آموزش تصویری روند تعریف تجارت شما ، تحقیق در مورد بازار و تعیین محصول شما را طی می کند.

قسمت 6 - مبانی تجزیه و تحلیل تجارت

وقتی می خواهید با خواسته های کاربر و تغییرات بازار کنار بیایید ، بزرگنمایی ذهنی و ارزیابی عملکرد سازمان شما دشوار است. مدل سازی فرآیند کسب و کار به شما کمک می کند تا تصویر کلان را مشاهده کنید و به شما امکان می دهد فرایندهای کسب و کار خود را به تصاویر قابل درک تبدیل کنید. در این دوره ، ما شما را در نمودارهای مدل سازی فرآیند کسب و کار که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد - زمینه ، جریان عملکردی ، جریان متغیر عملکردی و نمودار جریان - به شما معرفی می کنیم و هدف هر یک را توضیح می دهیم. ما ویژگی های منحصر به فردی را به اشتراک می گذاریم ، چگونگی استفاده از این روش برای ایجاد نمودار را توضیح می دهد و نحوه جلوگیری از مشکلات مشترک را نشان می دهد. ما همچنین با مقایسه نمودارهای فرآیند ، همه آنها را جمع و جور می کنیم تا به شما کمک کند تعیین کنید از کدام نمودار برای مستند کردن روند کسب و کار سازمان خود استفاده کنید. این دوره شامل: استفاده از ابزارهای متداول مدل سازی ، تعیین زمان استفاده از نمودار مدل سازی ، پرهیز از مشکلات مرتبط با هر نمودار ، ایجاد نمودارها و استفاده از ذینفعان اصلی است.

قسمت 7 - مبانی مفاهیم مدیریت

برای مقاطع کارشناسی در رشته های مدیریت طراحی شده است. با تمرکز بر مفاهیم ، موضوعات و شیوه های اساسی مدیریت ، این تئوری های مدیریت پایه ، سازمانی و رهبری را به دستیابی به برتری سازمانی مرتبط می کند ، و دانش آموزان را قادر می سازد تا از روابط پیچیده بین یک سازمان و سهامداران سر در بیارن.

قسمت 8 - امور مالی

دوره های مالی ، امور مالی چیست؟ درک صورتهای مالی ، مدیریت امور مالی در کوتاه مدت ، تجزیه و تحلیل ریسک و بازده ، به دست آوردن سرمایه بلند مدت ، درک بازار سهام و اوراق قرضه ، درک ipos ، کار با موسسات مالی ، استفاده از بودجه بندی سرمایه و ایجاد برنامه های پس انداز شخصی و سرمایه گذاری ساده .

قسمت 9 - صاحبان مشاغل و تجارت های کوچک

دوره صاحبان مشاغل کوچک ، درسهای کوتاهی را ارائه می دهد که اسرار اداره یک تجارت کوچک موفق را فاش می کند. این مجموعه شامل مواردی مانند شروع کار ، نوشتن یک طرح تجاری ، تعیین ارزشمندترین محصول یا خدمات شما ، استخدام افراد ، مدیریت فرایندها ، سیستم های مستند سازی ، بوت استرپینگ ، جستجوی بودجه ، حسابداری ، کنترل هزینه ها و حاشیه سود ، بازاریابی ، امور مالی و موارد دیگر است.

قسمت 10 - بازاریابی دیجیتال

مروری بر بازاریابی دیجیتال ، اصول اولیه و بهترین روش ها. بازاریابی دیجیتال یک چتر برای تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی آنلاین برای گسترش وستعت تجاری است. مشاغل از کانال های دیجیتال مانند جستجوی گوگل ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت هایشان استفاده می کنند تا با مشتریان فعلی و احتمالی خود ارتباط برقرار کنند.

قسمت 11 - مبانی بودجه بندی

بودجه بندی چیست؟ در واقع ، این اطمینان حاصل می کند که شما به عنوان تاجر کمتر از درآمد خود هزینه می کنید و برای کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی می کنید. بودجه بندی کاملاً اختیاری است ، اما جز an مهمی در موفقیت مالی است. اجرای آن دشوار نیست و این فقط برای افرادی که بودجه محدود دارند نیست. بودجه بندی تصمیم گیری آگاهانه درباره نحوه ترجیح دادن تخصیص پول را برای افراد با درآمد و هزینه در هر اندازه آسان می کند. همچنین می تواند به افراد در پس انداز بازنشستگی ، شرایط اضطراری ، اتومبیل جدید ، شهریه دانشگاه یا هر چیز دیگری کمک کند.

قسمت 12 - برنامه مالی تجارت
برنامه ریزی مالی وظیفه تعیین چگونگی استطاعت تجارت برای دستیابی به اهداف و اهداف استراتژیک خود است. معمولاً یک شرکت بلافاصله پس از تعیین چشم انداز و اهداف ، یک برنامه مالی ایجاد می کند. برنامه مالی هر یک از فعالیت ها ، منابع ، تجهیزات و موادی را که برای دستیابی به این اهداف مورد نیاز است و همچنین بازه های زمانی مشخص را توصیف می کند.

قسمت 13 - سرمایه گذاری

"سرمایه گذاری" چیست؟ سرمایه گذاری دارایی یا اقلامی است که با هدف ایجاد درآمد یا قدردانی خریداری شده است. از لحاظ اقتصادی ، سرمایه گذاری خرید کالاهایی است که امروزه مصرف نمی شوند اما در آینده برای ایجاد ثروت استفاده می شوند. در امور مالی تجاری، سرمایه گذاری یک دارایی پولی است که با این ایده خریداری شده است که دارایی در آینده درآمد حاصل خواهد کرد یا بعداً با قیمت بالاتر برای سود فروخته می شود.

سرمایه گذاری

درک "سرمایه گذاری" اصطلاح "سرمایه گذاری" می تواند به هر مکانیزمی برای تولید درآمد در آینده گفته شود. از لحاظ مالی ، این شامل خرید اوراق قرضه ، سهام یا املاک و مستغلات است. بعلاوه ، یک ساختمان ساخته شده یا سایر تاسیسات مورد استفاده برای تولید کالا می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی شود. تولید کالاهای مورد نیاز برای تولید کالاهای دیگر نیز ممکن است به عنوان سرمایه گذاری تلقی شود.

قسمت 14 - کارآفرینی برای شروع فعالیت های تجاری جدید

درک اصول و مبانی کارآفرینی. کارآفرین کسی است که سازمان های مربوطه را مدیریت ، مدیریت و ریسک های یک شرکت یا شرکت را به عهده می گیرد. یک کارآفرین عامل تغییر است. کارآفرینی فرآیند کشف روش های جدید ترکیب منابع است. وقتی ارزش بازار تولید شده توسط این ترکیب جدید منابع بیشتر از ارزش بازار باشد که این منابع می توانند در جای دیگری به صورت جداگانه یا در ترکیب دیگری تولید کنند ، کارآفرین سود کسب می کند.

کار افرینی و گسترش کسب و کار

قسمت 15 - محتوای بازاریابی

بازاریابی تجاری محتوا چیست؟ تعریف محتوا ، اصول اولیه و بهترین روش ها. بازاریابی محتوا در واقع بدست آوردن اطلاعات مناسب به مخاطبان مناسب در زمان مناسب است. این برند شما را رشد داده و روابط را تقویت می کند و عمق و دید شما را برای موفقیت در بازار امروز افزایش می دهد. با داشتن گزینه های فراوان برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و یک استراتژی بازاریابی متناسب ، بازاریابی محتوا کاملاً مناسب هر کسب و کار در هر صنعت است.

قسمت 16 - گزارشگری مالی تجارت

گزارشگری مالی دارای دو هدف اصلی است. اول ، این به مدیریت تجارت کمک می کند تا در تصمیم گیری موثر در مورد اهداف شرکت و استراتژی های کلی شرکت کند. داده های فاش شده در گزارش ها می تواند به مدیریت کمک کند تا نقاط قوت و ضعف شرکت و همچنین سلامت کلی آن را تشخیص دهد. دوم ، گزارشگری مالی اطلاعات حیاتی در مورد سلامت مالی و فعالیت های شرکت را به ذینفعان آن از جمله سهامداران آن ، سرمایه گذاران بالقوه ، مصرف کنندگان و تنظیم کنندگان دولت ارائه می دهد. این وسیله ای برای اطمینان از اداره مناسب شرکت است. باید توجه داشته باشید که اگر شرکتی به صورت عمومی معامله شود ، مشمول برخی مقررات گزارشگری بسیار سختگیرانه ای است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعمال می شود.

وبلاگ مفاهیم و روش های تجارت تگ تجارت جهت یادگیری اصطلاحات، روش ها، راه حل ها و گزارش های تجاری جهت افزایش اگاهی کاربران و خبره شدن آن ها در تجارت و کسب و کار های داخلی و خارجی یا بین المللی افتتاح و راه اندازی شده و فعالیت خود را در حوزه تجارت و کسب و کار ها ادامه خواهد داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 4223
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی