loading...

مفاهیم و روش های تجارت

بازدید : 7
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 21:59

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه اکثر کلینیک ها و چشمه های معدنی تمایلی به تبلیغ ماشین های مورد استفاده خود ندارند؟ خوب این به این دلیل است که فناوری لیزر طیف گسترده‌ای دارد و اکثر کلینیک‌ها از تجهیزات کوچک، کم قدرت و درجه پایین‌تر استفاده می‌کنند. اینجا در آوانته، ما به خود می بالیم که تنها تجهیزات پیشرو در صنعت را با حضور طولانی مدت در صنایع مراقبت از پوست در اختیار داریم. نه تنها این، همه تجهیزات ما محصولات درجه پزشکی هستند. مشتری این حق را دارد که بداند از کدام دستگاه ها در طول درمان استفاده می شود، به همین دلیل، ما اطلاعات این صفحه را جمع آوری کرده ایم.

  • مقدمه
  • حقایق
  • بررسی اجمالی
  • فناوری های چندگانه، یک پلتفرم
  • نور پالسی، راه هارمونی
  • درمان هایی که ما ارائه می دهیم

مقدمه

سیستم های لیزر چندکاربردی پیشرو بهتر و بهتر می شوند

سرمایه گذاری بهتر، فناوری بهتر

Harmony XL همه کاره ترین و قابل گسترش ترین پلت فرم جهان برای لیزر زیبایی و درمان نور است. طراحی مدولار آن می‌تواند چندین راه‌حل آرایشی متمایز را برای بیماران فراهم کند که همگی در یک واحد جمع‌وجور ساخته شده‌اند بدون اینکه نتایج کیفی را به خطر بیندازند.

دارای 70 کاربرد بالینی و زیبایی شناختی مختلف است و اکنون شامل ماژول هایی است که FDA برای استفاده در بیماران مبتلا به اونیکومیکوزیس پاکسازی کرده است.

قطعات دستی مدولار این سیستم به گونه ای طراحی شده اند که نتایج موثر و قابل اعتمادی را با حداقل تا بدون ناراحتی و از کار افتادگی بیمار ارائه دهند. هیچ دستگاهی بیشتر از Harmony XL انجام نخواهد داد.

انرژی خروجی بالا برای نتایج سریع‌تر و رضایت‌بخش‌تر، درمان شما توسط دستگاه لیزر آلما هارمونی تجربه‌ای عالی برای شما به ارمغان می‌آورد.

حقایق

در دنیای امروز، به نظر می‌رسد که سیستم‌های جدید با سرعت قابل توجهی در حال افزایش هستند و Avante Laser & Aesthetics مفتخر است که اعلام کند اکنون جدیدترین فناوری جوان‌سازی پوست را ارائه می‌کند: سیستم لیزر آرایشی هارمونی XL.

در سال 2008، Alma Lasers Ltd. اعلام کرد که مجوز FDA را برای Harmony XL خود دریافت کرده است، یک پلت فرم قابل گسترش برای چندین لیزر زیبایی و درمان نور. Alma Lasers یک شرکت فناوری پزشکی جهانی است که طراحی، توسعه، تولید، و به بازار عرضه می‌کند که دستگاه‌های درمان زیبایی مبتنی بر نور پالسی شدید لیزری و فرکانس رادیویی که می‌توانند برای درمان طیف وسیعی از انواع و نشانه‌های پوست مورد استفاده قرار گیرند. Alma Lasers معتقد است که محصولات این شرکت از زمان تجاری سازی اولین سیستم درمان زیبایی خود در سال 2002، در خط مقدم توسعه فناوری در بازار سیستم های درمان زیبایی مبتنی بر انرژی بوده است.

دستگاه Harmony XL جامع ترین و همه کاره ترین پلتفرم برای ورود به صنعت پزشکی و زیبایی است. این اولین شرکتی است که لیزر، نور پالسی، فناوری‌های مادون قرمز نزدیک، LED و UVB را با چندین قطعه دستی قابل تعویض ترکیب می‌کند تا از درمان‌های درمانی تکی و ترکیبی آسان و مؤثر اطمینان حاصل کند. Harmony XL همچنین دارای نسخه های جدید فناوری منحصر به فرد فلورسانس پیشرفته Alma (AFT) و چندین فناوری لیزر مختلف است. در مقایسه با سلف موفق خود، هارمونی XL انرژی بالاتری ارائه می دهد و اولین مدل هارمونی است که از فناوری اختصاصی IN-Motion Alma استفاده می کند، که انرژی موثر و تقریباً بدون ناراحتی را در طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد. هر قطعه دست Harmony XL برای حداکثر اثربخشی با حداقل ناراحتی بیمار طراحی شده است.

فقط یک سیستم Harmony XL دارای حداکثر شش فناوری مجزا برای درمان بیش از 60 نشانه زیبایی شناختی و پزشکی رایج از جمله:

  • جوان سازی پوست
  • کاهش دائمی مو
  • آکنه و اسکار آکنه
  • سفت شدن پوست
  • ضایعات رنگدانه ای
  • رگ های پا
  • پسوریازیس
  • ضایعات عروقی
  • ویتیلیگو
  • علائم کشش
  • حذف خالکوبی
  • برش و برش جراحی

در گذشته، برای اینکه یک بیمار دگرگونی کامل را دریافت کند، به سه یا چهار درمان مختلف لیزر نیاز داشت. با Harmony XL، تنها یک پلت فرم مورد نیاز است. لیزر هارمونی XL را می توان برای درمان پوست روی پیشانی، گونه ها، سینه، لب بالایی، ناحیه گردن و اطراف چشم استفاده کرد تا ظاهری جوان تر و با طراوت داشته باشد.

یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های درماتولوژی رویه‌ای در پنج سال گذشته، گسترش دستگاه‌های انتقال انرژی مانند لیزر و منابع نور باند پهن بوده است. اگرچه لیزرها به یک جنبه مهم درماتولوژی تبدیل شده اند، طیف الکترومغناطیسی باریک آنها توانایی آنها را برای درمان طیف گسترده ای از ناهنجاری های مربوط به پوست محدود می کند. در اوایل دهه 1990، معرفی دستگاه‌های نور پالسی شدید (IPL) نشانگر تغییری انقلابی در درمان ناهنجاری‌های پوستی بود. دیگر نیازی به استفاده از لیزر با طول موج و مدت زمان پالس خاص برای درمان یک ناهنجاری پوستی خاص نبود. درعوض، انواع ناهنجاری های پوستی را می توان به طور موثر با یک لامپ فلاش شدید، پالسی و غیر منسجم با طیف وسیع درمان کرد. این فناوری جدید هیجان‌انگیز بود، اما به سرعت مشخص شد که لیزرهای مستقل یا سیستم‌های مبتنی بر نور در توانایی خود برای پوشش گزینه‌های درمانی متنوع محدود هستند. اگرچه لیزر و سیستم‌های مبتنی بر نور منفرد، بسیاری از مراقبت‌های بیمار را در پزشکی زیبایی امروزی ارائه می‌کنند، سال‌ها بازار به دنبال راه‌حلی بود که بهترین گزینه‌های درمانی را هم برای پزشکان و هم برای بیماران در نظر بگیرد.

Harmony XL از Alma Lasers, Inc. اولین سیستم چند فناوری است که نور پالسی، لیزر، UVB و فناوری‌های مادون قرمز نزدیک را در یک پلتفرم در بر می‌گیرد. این قابلیت منحصر به فرد تطبیق پذیری بیشتری را در انتخاب های درمانی ممکن می سازد و طراحی مدولار آن چندین راه حل آرایشی متمایز را ارائه می دهد که همگی در یک واحد فشرده ساخته شده اند. سیستم هارمونی پیشرفت بزرگی در روش انجام درماتولوژی رویه‌ای مبتنی بر لیزر و نور است، زیرا فناوری‌های تکمیلی را برای فعال کردن رژیم‌های درمانی ترکیبی فراهم می‌کند و نیاز به سیستم‌های کاربردی اختصاصی را از بین می‌برد.

بررسی اجمالی

Harmony XL توسط Alma Lasers مستقر در ایالات متحده، یک شرکت نوآورانه و متمرکز بر مشتری که در حال توسعه، تولید، و ارائه راه حل های لیزر، مبتنی بر نور و فرکانس رادیویی برای پزشکان زیبایی در سراسر جهان است، ساخته شده است. سیستم هارمونی اولین نسل از یک لیزر چندکاربردی مدولار، غیر تهاجمی و غیر سایشی و سیستم مبتنی بر نور است که قادر به درمان ایمن و موثر طیف وسیعی از ناهنجاری‌های پوستی برای همه فنوتیپ‌های پوست است. سیستم هارمونی با توجه به ماژولار بودن، تطبیق پذیری، ایمنی، کارایی و طراحی الکترواپتیکال برتر است.

Harmony XL یک سیستم لیزری پیشرفته با بیش از 60 نشانه مختلف زیبایی شناختی و پزشکی است که از نور پالسی شدید فناوری فلورسانس پیشرفته (AFT) استفاده می کند. به عبارت ساده، انرژی نور پالسی AFT توسط نواحی مورد نظر بدون آسیب رساندن به پوست سالم جذب می شود. نور پالسی AFT از طریق گرم کردن انتخابی و بستن رگ‌های خونی، ضایعات را کاهش می‌دهد، در حالی که بافت مجاور را از آسیب در امان می‌دارد. در ضایعات رنگدانه ای، انرژی نور ملانین ضایعه را گرم کرده و باعث تکه تکه شدن آن می شود. سپس قطعات ملانین توسط بدن شما جذب شده و از بین می روند. با ارائه پالس های نوری صاف و ثابت، انرژی وارد شده به پوست ملایم و موثر است.

درمان های سنتی برای از بین بردن یا کاهش ظاهر ضایعات عروقی و رنگدانه ای اغلب طولانی مدت و ناراحت کننده هستند. داروهای کورتیکواستروئیدی که مکرر تجویز می شوند می توانند عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشند. کرایوسرجری در بسیاری از موارد قابل استفاده نیست و جراحی و درمان با لیزرهای ابلیتیو می تواند دردناک باشد و ممکن است باعث آسیب و زخم در نواحی مجاور بدن شود. سطح بالای نور و پارامترهای انرژی ملایم، درمان ایمن و موثر را تضمین می کند. نور AFT با شکل منحصر به فرد به دقت پالس می شود، اهداف مورد نظر را گرم می کند و باعث آسیب یا ناراحتی پوستی بسیار کم یا بدون ایجاد می شود. در حالی که ناراحتی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اکثر افراد درمان نور پالسی AFT را به خوبی تحمل می کنند و این احساس را به عنوان ضربه زدن باند لاستیکی به پوست توصیف می کنند. اکثر بیماران نیازی به بیهوشی ندارند، اگرچه در صورت تمایل، بی حسی موضعی گزینه ای برای مناطق حساس تر است.

پوست اندامی پیچیده با چالش های زیادی است که نیاز به لیزر و نور و برنامه های درمانی مختلف دارد. Harmony XL یک پلت فرم قابل ارتقا برای لیزر زیبایی و درمان نور است. از نظر طراحی ماژولار، دارای چندین فناوری متمایز است که در یک واحد فشرده ساخته شده اند. هارمونی ایکس ال را می توان برای درمان پوست پیشانی، گونه ها، سینه، اطراف چشم، لب بالایی و ناحیه گردن استفاده کرد. شما می توانید از بهبود بافت، رنگ و ظاهر کلی پوست خود با یک روش ساده و طیف وسیعی از برنامه های درمانی لذت ببرید.

برخی از درمان های ارائه شده توسط Harmony XL عبارتند از:

  • لایه برداری با لیزر برای پوست های پیر، آسیب دیده یا اسکار
  • رفع موهای زائد بدون درد
  • درمان آکنه و اسکار آکنه
  • جوان سازی پوست
  • حذف خالکوبی
  • ضایعات رنگدانه ای
  • سفت شدن پوست

Harmony XL برای همه انواع پوست بی خطر در نظر گرفته می شود، اگرچه برخی از بیماران ممکن است قرمزی یا تورم را تجربه کنند که معمولا در عرض چند روز از بین می رود. سیستم هارمونی تمام الزامات پزشکی برای تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان را برآورده می کند. تعداد زیاد اپلیکاتورهای قابل تعویض، آوانته Laser & Aesthetics را قادر می‌سازد تا شرایط بالینی متعددی را با درمان‌های منفرد یا ترکیبی درمان کند که منجر به یک نتیجه عالی می‌شود. فن آوری مدرن استفاده از fluences بالا را حتی در شرایط سخت تضمین می کند و اجزای فنی در عملکرد سیستم کاهش دهنده دستی ادغام شده اند.

دلایل اجتماعی بی‌شماری برای افزایش محبوبیت روش‌های زیبایی در جمعیت سالخورده ما وجود دارد، اما یکی از اصلی‌ترین آنها این است که فرهنگ ما به جذابیت جوانی اهمیت می‌دهد. تعدادی از پیشرفت های علمی و پزشکی به افزایش باورنکردنی محبوبیت پزشکی زیبایی کمک کرده است - به خصوص هارمونی XL چند منظوره. در Avante Laser & Aesthetics، ما می دانیم که شما نیازهای متنوعی دارید و اکنون می توانید همه آنها را با هارمونی XL با موفقیت برآورده کنید. هارمونی ایکس ال، قابل گسترش ترین پلتفرم جهان برای درمان های زیبایی با لیزر و نور، از ده فناوری متمایز ساخته شده در یک واحد جمع و جور استفاده می کند و سیستم چندکاربردی می تواند بیش از 60 شرایط زیبایی شناختی مختلف را درمان کند. تمام قطعات دستی Harmony XL برای حداقل یا بدون هیچ گونه ناراحتی و بدون از دست دادن کارایی طراحی شده اند.

با پیشرفت باورنکردنی در فناوری پزشکی، یافتن مکانیسم‌های درمانی جدیدی که بتواند چندین درمان و کاربرد را انجام دهد، تعجب آور نیست. با این حال، حتی با استانداردهای پیشرفته امروزی، هارمونی XL چند وجهی باورنکردنی Alma Lasers از همه جنبه‌ها پیشرفت می‌کند. کارشناسان در سراسر جهان به اتفاق آرا موافق هستند که واحد Harmony XL برای استفاده آسان و جامع ترین و همه کاره ترین پلت فرم برای بازار پزشکی و زیبایی امروزی است. ماشین‌های دیگر ادعا می‌کنند که همزمان با ترکیب فن‌آوری‌ها یا چندین قطعه دست، همه کاره هستند، اما هیچ‌کدام به اندازه Harmony XL چند کاره و قدرتمند نیستند. برای اطلاعات بیشتر و یا اینکه ببینید آیا می توانید از این فناوری فوق العاده بهره مند شوید، همین امروز تماس بگیرید و برای مشاوره با لیزر و زیبایی آوانته برنامه ریزی کنید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.

فن آوری های چندگانه، یک پلت فرم

سیستم هارمونی با قطعات دستی قابل تعویض کار می کند که نشان دهنده فناوری های پیشرفته و پیشرفته است. هر دستبند Harmony XL دارای قابلیت خاصی برای گسترش گزینه های درمانی شما از جمله موارد زیر است:

  • فناوری فلورسانس پیشرفته (AFT) دارای ده قطعه دست مجزا برای جوانسازی پوست، رفع موهای زائد، آکنه و درمان ضایعات عروقی و رنگدانه است.
  • Near Infrared دارای سه دسته جداگانه برای گرم کردن عمیق پوست و درمان شلی پوست و همچنین برای حذف موهای زائد تقریباً بدون درد است.
  • Pixel 2940 Er:YAG برای لایه برداری کسری پوست در سنین خفیف و پوست آسیب دیده با عکس، و همچنین برای روش های لایه برداری با حداقل ساییدگی از جمله چین و چروک و اصلاح اسکار
  • UVB پالسی برای ترمیم رنگدانه های از دست رفته و پسوریازیس
  • Er:YAG برای روش‌های لایه‌برداری با حداقل ساییدگی – از جمله چین و چروک و اصلاح اسکار
  • 1320 Nd:YAG برای درمان غیر سایشی چین و چروک صورت برای بهبود ظاهر پوست پیر شده
  • LED برای گرمای موضعی که منجر به افزایش جریان خون، شل شدن موقت ماهیچه ها، تسکین درد و برای درمان پس از درمان ادم، اریتم و التهاب می شود.
  • Nd:YAG 1064nm پالس طولانی خنک شده برای وریدهای پا، خطوط ریز، چین و چروک صورت و سایر ضایعات عروقی.
  • نبض بلند 1064 Nd:YAG برای وریدهای پا و سایر ضایعات عروقی.
  • پرتوان UV 300-380 برای پسوریازیس و ترمیم رنگدانه از دست رفته.
  • الکس 755 برای کاهش دائمی موهای زائد و لیزر زیبایی ضایعات خوش خیم پیگمانته.
  • Q-Switched 1064/532 نانومتر با توان بالا برای برداشتن تاتوهای تیره رنگ و ضایعات رنگدانه‌دار پوست، و Frequency Double Nd:YAG برای درمان تاتو با رنگ‌های روشن‌تر و لایه‌برداری کسری غیر سایشی برای بازسازی پوست.
  • Q-Switched Nd:YAG برای حذف خالکوبی تیره رنگ و ضایعات پوستی رنگدانه، و Frequency Double Nd:YAG برای درمان تاتو با رنگ روشن تر.
  • Long-Pulse 1320 Nd:YAG برای درمان غیر سایشی چین و چروک های صورت برای بهبود ظاهر پوست های پیر شده.
  • قطعه دستی SHR برای برداشتن موهای زائد تقریباً بدون درد.

خانواده هارمونی از فناوری فلورسانس پیشرفته (AF)، نور پالسی و فناوری لیزر در همان سیستم لیزر زیبایی برخوردار است. قدرت بالای آن امکان درمان روانی بالاتر را فراهم می کند و راحتی بیمار از طریق فناوری اختصاصی IN-Motion منحصر به فرد لیزرهای آلما بهینه شده است. فناوری IN-Motion خنک‌سازی همزمان را با افزایش تدریجی حرارتی تا دمای درمانی هدف، بدون خطر آسیب و با درد بسیار کمتر برای بیمار ترکیب می‌کند. این برخلاف انرژی‌های پیک بالا است که در فن‌آوری فتوپیلاسیون سنتی استفاده می‌شود که قبل، در حین و بعد از هر پالس نیاز به خنک‌سازی بالا دارد. این بدان معناست که قطعه دستی باید در طول تحویل انرژی ثابت می ماند. تکنیک فراگیر فناوری IN-Motion استفاده مداوم در یک منطقه درمان بزرگتر را برای افزایش راحتی و لکه های از دست رفته کمتر امکان پذیر می کند. فناوری IN-Motion یک جزء کلیدی است که در درمان‌های نور پالسی و لیزر خانواده هارمونی AFT استفاده می‌شود.

منبع فوتون در داخل هر قطعه دستی قرار دارد و با توجه به کاربرد مورد نظر خود در محدوده انرژی خاصی از قبل پیکربندی شده است. این به اپراتور امکان می‌دهد بین سه پهنای پالس انتخاب کند: عرض پالس باریک برای پوست‌های روشن ((Fitzpatrick I-II، عرض پالس متوسط برای پوست‌های متوسط (Fitzpatrick III)، یا عرض پالس گسترده برای پوست‌های تیره (Fitzpatrick IV-VI). ). هر قطعه دستی به شکل تپانچه، سبک وزن و به صورت ارگونومیک برای انجام مراحل دقیق و بدون خستگی طراحی شده است. پهنای پالس و نرخ تکرار (پالس در ثانیه) با توجه به کاربرد مورد نظر قطعه دستی از قبل برنامه ریزی شده است. هر حفره لیزر در داخل قطعه دست قرار دارد و پرتو از طریق یک راهنمای نور شیشه ای در انتهای دیستال ارسال می شود که اندازه هر نقطه را تعیین می کند و از تحویل دقیق انرژی به ناحیه درمان اطمینان می دهد.

نور پالسی، راه هارمونی

سیستم هارمونی از قطعات مختلف دستی مبتنی بر نور استفاده می کند. پنجره نوری هر قطعه دستی مطابق با نشانه های بالینی خاص طراحی شده است و کروموفورهای درون زا و بیولوژیکی منحصر به فرد آنها عبارتند از:

  • پسوریازیس و ویتیلیگو (300-380 نانومتر؛ پروتئین ها و لیپیدها)
  • پاکسازی آکنه (420-950 نانومتر؛ پورفیرین ها، حساس کننده های نور)
  • ضایعات عروقی و رنگدانه (540-950 نانومتر؛ اکسی/دئوکسی هموگلوبین، ملانین)
  • جوانسازی پوست (570-950 نانومتر؛ ملانین، هموگلوبین)
  • حذف موهای زائد (650-950 نانومتر؛ ملانین)
  • گرمایش عمیق پوستی (نزدیک به مادون قرمز؛ 780-1000 نانومتر؛ گرمایش غیر اختصاصی)

عناصر مختلفی که در پوست شما یافت می شوند، طول موج های متفاوتی را جذب می کنند. ملانین دارای طیف جذب گسترده ای است که به آرامی از اشعه ماوراء بنفش به مادون قرمز نزدیک (300-1000 نانومتر) کاهش می یابد. Oxyhelpglobin به شدت نور را در قسمت زرد طیف الکترومغناطیسی (550-600 نانومتر) جذب می کند. قبل از رسیدن به یک هدف عروقی، انرژی نوری باید از اپیدرم مملو از ملانین عبور کند. رقابت ملانین اپیدرم ممکن است باعث شود فوتون های کمتری به کروموفور مورد نظر برسند و کارایی آن را کاهش داده و گرمایش اپیدرم را افزایش دهد. محتوای ملانین اپیدرمی حداقل با یک مرتبه بزرگی در طیف رنگ پوست انسان از نوع پوست فیتزپاتریک I تا VI متفاوت است. انتشار حرارتی محدود به کروموفور مورد نظر فوری (ملانین یا اکسی هموگلوبین) نیست، می تواند آسیب پوستی و اپیدرمی ناخواسته ایجاد کند. برای غلبه بر این محدودیت، فناوری بهینه‌سازی انرژی نور Harmony از دو فناوری دقیق و اختصاصی برای محافظت از اپیدرم و کاهش ناراحتی استفاده می‌کند: فناوری فلورسانس پیشرفته و فلوئنس با توزیع برابر.

فناوری فلورسانس پیشرفته ((AFT یک فناوری نور پالسی پیشرفت است که نور ساطع شده از لامپ را بهینه می کند. هر قطعه دستی AFT دارای یک سیستم فیلتر ویژه در داخل خود است که با تقویت انتخابی انتشار در بخش‌های آبی، قرمز و سبز طیف، طول موج بالینی ناچیز و کوتاه‌تر لامپ را به طیف بهینه بالینی تبدیل می‌کند. این فیلتر منحصر به فرد نفوذ پوست را بدون استفاده از سطوح انرژی بیش از حد افزایش می دهد و در نتیجه از اپیدرم محافظت می کند. این منجر به نتایج بالینی ایمن تر و موثرتر برای حذف مو، پاکسازی آکنه، جوانسازی پوست و درمان ضایعات عروقی و رنگدانه می شود.

فلوانس با توزیع برابر (EDF ) یک نوآوری در مهندسی برق است که انتشار پالس های مربعی شکل را برای دستیابی به عملکرد واقعی پالس بلند با حداکثر توان متوسط در کل پالس امکان پذیر می کند. یکی از محدودیت‌های اصلی فناوری نور پالسی امروزی، ساختار یک توالی زمان‌بندی‌شده با مدت زمان بسیار کوتاه (2 تا 5 میلی‌ثانیه) و پالس‌های اوج توان بسیار بالا است. در حالی که این روش می‌تواند توان متوسط کافی برای تأثیرگذاری مناسب روی بسیاری از اهداف پوستی را تامین کند، همچنین احتمال عوارض جانبی نامطلوب مانند تاول زدن، تغییر رنگدانه‌ها، تغییرات بافتی و حتی اسکار هیپرتروپیک را افزایش می‌دهد. در مقایسه، پروفیل فلوانسی با توزیع مساوی هارمونی گرمایش مشابهی را ارائه می دهد، اما برای پوست شما ایمن تر است زیرا اوج قدرت کمتر است. این خروجی پالس نوآورانه درمان پوست تیره را به صورت ایمن امکان پذیر می کند و حتی ایمنی بسیار زیادی را برای پوست های روشن تر تضمین می کند. نمایه جریان به طور مساوی توزیع هارمونی به قدری موثر است که نیاز به سیستم های خنک کننده پیچیده یکپارچه را که معمولاً در سایر سیستم های نور پالسی مورد نیاز است را از بین می برد. برای راحتی بیشتر، یک دستگاه هوای سرد خارجی را می توان به راحتی به هر قطعه دستی AFT متصل کرد.

درمان هایی که ما ارائه می دهیم

تجهیز گستر لیزر طیف گسترده ای از روش های زیبایی پزشکی را برای جوان سازی پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های ناشی از افزایش سن ارائه می دهد. با پلتفرم جدید Harmony XL ما می‌توانیم بیماری‌های پوستی شما را موثرتر از همیشه درمان کنیم. لیزر و زیبایی آوانته برای پرتقاضاترین درمان‌های لیزری و زیبایی، از جمله روش‌های لیزر موهای زائد، درمان‌های پوست درمانی و موارد دیگر، سیستم‌هایی را برای ارائه نتایج مطمئن، ایمن و مؤثری دارد که شما به دنبال آن بودید. از طریق سیستم Harmony XL ما، تکنسین‌های تایید شده ما می‌توانند پیشرفت‌های قابل‌توجهی را با حداقل ناراحتی و خرابی ارائه دهند.

درمان های هارمونی XL موجود در آوانته لیزر و زیبایی:

  • لیزر موهای زائد بدون درد، بدون مو
  • جوانسازی IPL ضایعات عروقی و رنگدانه ای
  • ClearLiftTM (که قبلاً با نام Pixel Q-switch شناخته می‌شد)

علاوه بر این، ما درمان های زیر را از طریق پلت فرم HydraFacialTM ارائه می دهیم:

  • لایه برداری پوست HydraFacialTM
  • درمان های LED

ما همچنین کانتورینگ بدن را از طریق پلتفرم Accent XLi Alma Lasers ارائه می دهیم

آیا تا به حال متوجه شده اید که چگونه اکثر کلینیک ها و چشمه های معدنی تمایلی به تبلیغ ماشین های مورد استفاده خود ندارند؟ خوب این به این دلیل است که فناوری لیزر طیف گسترده‌ای دارد و اکثر کلینیک‌ها از تجهیزات کوچک، کم قدرت و درجه پایین‌تر استفاده می‌کنند. اینجا در آوانته، ما به خود می بالیم که تنها تجهیزات پیشرو در صنعت را با حضور طولانی مدت در صنایع مراقبت از پوست در اختیار داریم. نه تنها این، همه تجهیزات ما محصولات درجه پزشکی هستند. مشتری این حق را دارد که بداند از کدام دستگاه ها در طول درمان استفاده می شود، به همین دلیل، ما اطلاعات این صفحه را جمع آوری کرده ایم.

  • مقدمه
  • حقایق
  • بررسی اجمالی
  • فناوری های چندگانه، یک پلتفرم
  • نور پالسی، راه هارمونی
  • درمان هایی که ما ارائه می دهیم

مقدمه

سیستم های لیزر چندکاربردی پیشرو بهتر و بهتر می شوند

سرمایه گذاری بهتر، فناوری بهتر

Harmony XL همه کاره ترین و قابل گسترش ترین پلت فرم جهان برای لیزر زیبایی و درمان نور است. طراحی مدولار آن می‌تواند چندین راه‌حل آرایشی متمایز را برای بیماران فراهم کند که همگی در یک واحد جمع‌وجور ساخته شده‌اند بدون اینکه نتایج کیفی را به خطر بیندازند.

دارای 70 کاربرد بالینی و زیبایی شناختی مختلف است و اکنون شامل ماژول هایی است که FDA برای استفاده در بیماران مبتلا به اونیکومیکوزیس پاکسازی کرده است.

قطعات دستی مدولار این سیستم به گونه ای طراحی شده اند که نتایج موثر و قابل اعتمادی را با حداقل تا بدون ناراحتی و از کار افتادگی بیمار ارائه دهند. هیچ دستگاهی بیشتر از Harmony XL انجام نخواهد داد.

انرژی خروجی بالا برای نتایج سریع‌تر و رضایت‌بخش‌تر، درمان شما توسط دستگاه لیزر آلما هارمونی تجربه‌ای عالی برای شما به ارمغان می‌آورد.

حقایق

در دنیای امروز، به نظر می‌رسد که سیستم‌های جدید با سرعت قابل توجهی در حال افزایش هستند و Avante Laser & Aesthetics مفتخر است که اعلام کند اکنون جدیدترین فناوری جوان‌سازی پوست را ارائه می‌کند: سیستم لیزر آرایشی هارمونی XL.

در سال 2008، Alma Lasers Ltd. اعلام کرد که مجوز FDA را برای Harmony XL خود دریافت کرده است، یک پلت فرم قابل گسترش برای چندین لیزر زیبایی و درمان نور. Alma Lasers یک شرکت فناوری پزشکی جهانی است که طراحی، توسعه، تولید، و به بازار عرضه می‌کند که دستگاه‌های درمان زیبایی مبتنی بر نور پالسی شدید لیزری و فرکانس رادیویی که می‌توانند برای درمان طیف وسیعی از انواع و نشانه‌های پوست مورد استفاده قرار گیرند. Alma Lasers معتقد است که محصولات این شرکت از زمان تجاری سازی اولین سیستم درمان زیبایی خود در سال 2002، در خط مقدم توسعه فناوری در بازار سیستم های درمان زیبایی مبتنی بر انرژی بوده است.

دستگاه Harmony XL جامع ترین و همه کاره ترین پلتفرم برای ورود به صنعت پزشکی و زیبایی است. این اولین شرکتی است که لیزر، نور پالسی، فناوری‌های مادون قرمز نزدیک، LED و UVB را با چندین قطعه دستی قابل تعویض ترکیب می‌کند تا از درمان‌های درمانی تکی و ترکیبی آسان و مؤثر اطمینان حاصل کند. Harmony XL همچنین دارای نسخه های جدید فناوری منحصر به فرد فلورسانس پیشرفته Alma (AFT) و چندین فناوری لیزر مختلف است. در مقایسه با سلف موفق خود، هارمونی XL انرژی بالاتری ارائه می دهد و اولین مدل هارمونی است که از فناوری اختصاصی IN-Motion Alma استفاده می کند، که انرژی موثر و تقریباً بدون ناراحتی را در طیف وسیعی از کاربردها ارائه می دهد. هر قطعه دست Harmony XL برای حداکثر اثربخشی با حداقل ناراحتی بیمار طراحی شده است.

فقط یک سیستم Harmony XL دارای حداکثر شش فناوری مجزا برای درمان بیش از 60 نشانه زیبایی شناختی و پزشکی رایج از جمله:

  • جوان سازی پوست
  • کاهش دائمی مو
  • آکنه و اسکار آکنه
  • سفت شدن پوست
  • ضایعات رنگدانه ای
  • رگ های پا
  • پسوریازیس
  • ضایعات عروقی
  • ویتیلیگو
  • علائم کشش
  • حذف خالکوبی
  • برش و برش جراحی

در گذشته، برای اینکه یک بیمار دگرگونی کامل را دریافت کند، به سه یا چهار درمان مختلف لیزر نیاز داشت. با Harmony XL، تنها یک پلت فرم مورد نیاز است. لیزر هارمونی XL را می توان برای درمان پوست روی پیشانی، گونه ها، سینه، لب بالایی، ناحیه گردن و اطراف چشم استفاده کرد تا ظاهری جوان تر و با طراوت داشته باشد.

یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های درماتولوژی رویه‌ای در پنج سال گذشته، گسترش دستگاه‌های انتقال انرژی مانند لیزر و منابع نور باند پهن بوده است. اگرچه لیزرها به یک جنبه مهم درماتولوژی تبدیل شده اند، طیف الکترومغناطیسی باریک آنها توانایی آنها را برای درمان طیف گسترده ای از ناهنجاری های مربوط به پوست محدود می کند. در اوایل دهه 1990، معرفی دستگاه‌های نور پالسی شدید (IPL) نشانگر تغییری انقلابی در درمان ناهنجاری‌های پوستی بود. دیگر نیازی به استفاده از لیزر با طول موج و مدت زمان پالس خاص برای درمان یک ناهنجاری پوستی خاص نبود. درعوض، انواع ناهنجاری های پوستی را می توان به طور موثر با یک لامپ فلاش شدید، پالسی و غیر منسجم با طیف وسیع درمان کرد. این فناوری جدید هیجان‌انگیز بود، اما به سرعت مشخص شد که لیزرهای مستقل یا سیستم‌های مبتنی بر نور در توانایی خود برای پوشش گزینه‌های درمانی متنوع محدود هستند. اگرچه لیزر و سیستم‌های مبتنی بر نور منفرد، بسیاری از مراقبت‌های بیمار را در پزشکی زیبایی امروزی ارائه می‌کنند، سال‌ها بازار به دنبال راه‌حلی بود که بهترین گزینه‌های درمانی را هم برای پزشکان و هم برای بیماران در نظر بگیرد.

Harmony XL از Alma Lasers, Inc. اولین سیستم چند فناوری است که نور پالسی، لیزر، UVB و فناوری‌های مادون قرمز نزدیک را در یک پلتفرم در بر می‌گیرد. این قابلیت منحصر به فرد تطبیق پذیری بیشتری را در انتخاب های درمانی ممکن می سازد و طراحی مدولار آن چندین راه حل آرایشی متمایز را ارائه می دهد که همگی در یک واحد فشرده ساخته شده اند. سیستم هارمونی پیشرفت بزرگی در روش انجام درماتولوژی رویه‌ای مبتنی بر لیزر و نور است، زیرا فناوری‌های تکمیلی را برای فعال کردن رژیم‌های درمانی ترکیبی فراهم می‌کند و نیاز به سیستم‌های کاربردی اختصاصی را از بین می‌برد.

بررسی اجمالی

Harmony XL توسط Alma Lasers مستقر در ایالات متحده، یک شرکت نوآورانه و متمرکز بر مشتری که در حال توسعه، تولید، و ارائه راه حل های لیزر، مبتنی بر نور و فرکانس رادیویی برای پزشکان زیبایی در سراسر جهان است، ساخته شده است. سیستم هارمونی اولین نسل از یک لیزر چندکاربردی مدولار، غیر تهاجمی و غیر سایشی و سیستم مبتنی بر نور است که قادر به درمان ایمن و موثر طیف وسیعی از ناهنجاری‌های پوستی برای همه فنوتیپ‌های پوست است. سیستم هارمونی با توجه به ماژولار بودن، تطبیق پذیری، ایمنی، کارایی و طراحی الکترواپتیکال برتر است.

Harmony XL یک سیستم لیزری پیشرفته با بیش از 60 نشانه مختلف زیبایی شناختی و پزشکی است که از نور پالسی شدید فناوری فلورسانس پیشرفته (AFT) استفاده می کند. به عبارت ساده، انرژی نور پالسی AFT توسط نواحی مورد نظر بدون آسیب رساندن به پوست سالم جذب می شود. نور پالسی AFT از طریق گرم کردن انتخابی و بستن رگ‌های خونی، ضایعات را کاهش می‌دهد، در حالی که بافت مجاور را از آسیب در امان می‌دارد. در ضایعات رنگدانه ای، انرژی نور ملانین ضایعه را گرم کرده و باعث تکه تکه شدن آن می شود. سپس قطعات ملانین توسط بدن شما جذب شده و از بین می روند. با ارائه پالس های نوری صاف و ثابت، انرژی وارد شده به پوست ملایم و موثر است.

درمان های سنتی برای از بین بردن یا کاهش ظاهر ضایعات عروقی و رنگدانه ای اغلب طولانی مدت و ناراحت کننده هستند. داروهای کورتیکواستروئیدی که مکرر تجویز می شوند می توانند عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشند. کرایوسرجری در بسیاری از موارد قابل استفاده نیست و جراحی و درمان با لیزرهای ابلیتیو می تواند دردناک باشد و ممکن است باعث آسیب و زخم در نواحی مجاور بدن شود. سطح بالای نور و پارامترهای انرژی ملایم، درمان ایمن و موثر را تضمین می کند. نور AFT با شکل منحصر به فرد به دقت پالس می شود، اهداف مورد نظر را گرم می کند و باعث آسیب یا ناراحتی پوستی بسیار کم یا بدون ایجاد می شود. در حالی که ناراحتی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اکثر افراد درمان نور پالسی AFT را به خوبی تحمل می کنند و این احساس را به عنوان ضربه زدن باند لاستیکی به پوست توصیف می کنند. اکثر بیماران نیازی به بیهوشی ندارند، اگرچه در صورت تمایل، بی حسی موضعی گزینه ای برای مناطق حساس تر است.

پوست اندامی پیچیده با چالش های زیادی است که نیاز به لیزر و نور و برنامه های درمانی مختلف دارد. Harmony XL یک پلت فرم قابل ارتقا برای لیزر زیبایی و درمان نور است. از نظر طراحی ماژولار، دارای چندین فناوری متمایز است که در یک واحد فشرده ساخته شده اند. هارمونی ایکس ال را می توان برای درمان پوست پیشانی، گونه ها، سینه، اطراف چشم، لب بالایی و ناحیه گردن استفاده کرد. شما می توانید از بهبود بافت، رنگ و ظاهر کلی پوست خود با یک روش ساده و طیف وسیعی از برنامه های درمانی لذت ببرید.

برخی از درمان های ارائه شده توسط Harmony XL عبارتند از:

  • لایه برداری با لیزر برای پوست های پیر، آسیب دیده یا اسکار
  • رفع موهای زائد بدون درد
  • درمان آکنه و اسکار آکنه
  • جوان سازی پوست
  • حذف خالکوبی
  • ضایعات رنگدانه ای
  • سفت شدن پوست

Harmony XL برای همه انواع پوست بی خطر در نظر گرفته می شود، اگرچه برخی از بیماران ممکن است قرمزی یا تورم را تجربه کنند که معمولا در عرض چند روز از بین می رود. سیستم هارمونی تمام الزامات پزشکی برای تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان را برآورده می کند. تعداد زیاد اپلیکاتورهای قابل تعویض، آوانته Laser & Aesthetics را قادر می‌سازد تا شرایط بالینی متعددی را با درمان‌های منفرد یا ترکیبی درمان کند که منجر به یک نتیجه عالی می‌شود. فن آوری مدرن استفاده از fluences بالا را حتی در شرایط سخت تضمین می کند و اجزای فنی در عملکرد سیستم کاهش دهنده دستی ادغام شده اند.

دلایل اجتماعی بی‌شماری برای افزایش محبوبیت روش‌های زیبایی در جمعیت سالخورده ما وجود دارد، اما یکی از اصلی‌ترین آنها این است که فرهنگ ما به جذابیت جوانی اهمیت می‌دهد. تعدادی از پیشرفت های علمی و پزشکی به افزایش باورنکردنی محبوبیت پزشکی زیبایی کمک کرده است - به خصوص هارمونی XL چند منظوره. در Avante Laser & Aesthetics، ما می دانیم که شما نیازهای متنوعی دارید و اکنون می توانید همه آنها را با هارمونی XL با موفقیت برآورده کنید. هارمونی ایکس ال، قابل گسترش ترین پلتفرم جهان برای درمان های زیبایی با لیزر و نور، از ده فناوری متمایز ساخته شده در یک واحد جمع و جور استفاده می کند و سیستم چندکاربردی می تواند بیش از 60 شرایط زیبایی شناختی مختلف را درمان کند. تمام قطعات دستی Harmony XL برای حداقل یا بدون هیچ گونه ناراحتی و بدون از دست دادن کارایی طراحی شده اند.

با پیشرفت باورنکردنی در فناوری پزشکی، یافتن مکانیسم‌های درمانی جدیدی که بتواند چندین درمان و کاربرد را انجام دهد، تعجب آور نیست. با این حال، حتی با استانداردهای پیشرفته امروزی، هارمونی XL چند وجهی باورنکردنی Alma Lasers از همه جنبه‌ها پیشرفت می‌کند. کارشناسان در سراسر جهان به اتفاق آرا موافق هستند که واحد Harmony XL برای استفاده آسان و جامع ترین و همه کاره ترین پلت فرم برای بازار پزشکی و زیبایی امروزی است. ماشین‌های دیگر ادعا می‌کنند که همزمان با ترکیب فن‌آوری‌ها یا چندین قطعه دست، همه کاره هستند، اما هیچ‌کدام به اندازه Harmony XL چند کاره و قدرتمند نیستند. برای اطلاعات بیشتر و یا اینکه ببینید آیا می توانید از این فناوری فوق العاده بهره مند شوید، همین امروز تماس بگیرید و برای مشاوره با لیزر و زیبایی آوانته برنامه ریزی کنید. ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.

فن آوری های چندگانه، یک پلت فرم

سیستم هارمونی با قطعات دستی قابل تعویض کار می کند که نشان دهنده فناوری های پیشرفته و پیشرفته است. هر دستبند Harmony XL دارای قابلیت خاصی برای گسترش گزینه های درمانی شما از جمله موارد زیر است:

  • فناوری فلورسانس پیشرفته (AFT) دارای ده قطعه دست مجزا برای جوانسازی پوست، رفع موهای زائد، آکنه و درمان ضایعات عروقی و رنگدانه است.
  • Near Infrared دارای سه دسته جداگانه برای گرم کردن عمیق پوست و درمان شلی پوست و همچنین برای حذف موهای زائد تقریباً بدون درد است.
  • Pixel 2940 Er:YAG برای لایه برداری کسری پوست در سنین خفیف و پوست آسیب دیده با عکس، و همچنین برای روش های لایه برداری با حداقل ساییدگی از جمله چین و چروک و اصلاح اسکار
  • UVB پالسی برای ترمیم رنگدانه های از دست رفته و پسوریازیس
  • Er:YAG برای روش‌های لایه‌برداری با حداقل ساییدگی – از جمله چین و چروک و اصلاح اسکار
  • 1320 Nd:YAG برای درمان غیر سایشی چین و چروک صورت برای بهبود ظاهر پوست پیر شده
  • LED برای گرمای موضعی که منجر به افزایش جریان خون، شل شدن موقت ماهیچه ها، تسکین درد و برای درمان پس از درمان ادم، اریتم و التهاب می شود.
  • Nd:YAG 1064nm پالس طولانی خنک شده برای وریدهای پا، خطوط ریز، چین و چروک صورت و سایر ضایعات عروقی.
  • نبض بلند 1064 Nd:YAG برای وریدهای پا و سایر ضایعات عروقی.
  • پرتوان UV 300-380 برای پسوریازیس و ترمیم رنگدانه از دست رفته.
  • الکس 755 برای کاهش دائمی موهای زائد و لیزر زیبایی ضایعات خوش خیم پیگمانته.
  • Q-Switched 1064/532 نانومتر با توان بالا برای برداشتن تاتوهای تیره رنگ و ضایعات رنگدانه‌دار پوست، و Frequency Double Nd:YAG برای درمان تاتو با رنگ‌های روشن‌تر و لایه‌برداری کسری غیر سایشی برای بازسازی پوست.
  • Q-Switched Nd:YAG برای حذف خالکوبی تیره رنگ و ضایعات پوستی رنگدانه، و Frequency Double Nd:YAG برای درمان تاتو با رنگ روشن تر.
  • Long-Pulse 1320 Nd:YAG برای درمان غیر سایشی چین و چروک های صورت برای بهبود ظاهر پوست های پیر شده.
  • قطعه دستی SHR برای برداشتن موهای زائد تقریباً بدون درد.

خانواده هارمونی از فناوری فلورسانس پیشرفته (AF)، نور پالسی و فناوری لیزر در همان سیستم لیزر زیبایی برخوردار است. قدرت بالای آن امکان درمان روانی بالاتر را فراهم می کند و راحتی بیمار از طریق فناوری اختصاصی IN-Motion منحصر به فرد لیزرهای آلما بهینه شده است. فناوری IN-Motion خنک‌سازی همزمان را با افزایش تدریجی حرارتی تا دمای درمانی هدف، بدون خطر آسیب و با درد بسیار کمتر برای بیمار ترکیب می‌کند. این برخلاف انرژی‌های پیک بالا است که در فن‌آوری فتوپیلاسیون سنتی استفاده می‌شود که قبل، در حین و بعد از هر پالس نیاز به خنک‌سازی بالا دارد. این بدان معناست که قطعه دستی باید در طول تحویل انرژی ثابت می ماند. تکنیک فراگیر فناوری IN-Motion استفاده مداوم در یک منطقه درمان بزرگتر را برای افزایش راحتی و لکه های از دست رفته کمتر امکان پذیر می کند. فناوری IN-Motion یک جزء کلیدی است که در درمان‌های نور پالسی و لیزر خانواده هارمونی AFT استفاده می‌شود.

منبع فوتون در داخل هر قطعه دستی قرار دارد و با توجه به کاربرد مورد نظر خود در محدوده انرژی خاصی از قبل پیکربندی شده است. این به اپراتور امکان می‌دهد بین سه پهنای پالس انتخاب کند: عرض پالس باریک برای پوست‌های روشن ((Fitzpatrick I-II، عرض پالس متوسط برای پوست‌های متوسط (Fitzpatrick III)، یا عرض پالس گسترده برای پوست‌های تیره (Fitzpatrick IV-VI). ). هر قطعه دستی به شکل تپانچه، سبک وزن و به صورت ارگونومیک برای انجام مراحل دقیق و بدون خستگی طراحی شده است. پهنای پالس و نرخ تکرار (پالس در ثانیه) با توجه به کاربرد مورد نظر قطعه دستی از قبل برنامه ریزی شده است. هر حفره لیزر در داخل قطعه دست قرار دارد و پرتو از طریق یک راهنمای نور شیشه ای در انتهای دیستال ارسال می شود که اندازه هر نقطه را تعیین می کند و از تحویل دقیق انرژی به ناحیه درمان اطمینان می دهد.

نور پالسی، راه هارمونی

سیستم هارمونی از قطعات مختلف دستی مبتنی بر نور استفاده می کند. پنجره نوری هر قطعه دستی مطابق با نشانه های بالینی خاص طراحی شده است و کروموفورهای درون زا و بیولوژیکی منحصر به فرد آنها عبارتند از:

  • پسوریازیس و ویتیلیگو (300-380 نانومتر؛ پروتئین ها و لیپیدها)
  • پاکسازی آکنه (420-950 نانومتر؛ پورفیرین ها، حساس کننده های نور)
  • ضایعات عروقی و رنگدانه (540-950 نانومتر؛ اکسی/دئوکسی هموگلوبین، ملانین)
  • جوانسازی پوست (570-950 نانومتر؛ ملانین، هموگلوبین)
  • حذف موهای زائد (650-950 نانومتر؛ ملانین)
  • گرمایش عمیق پوستی (نزدیک به مادون قرمز؛ 780-1000 نانومتر؛ گرمایش غیر اختصاصی)

عناصر مختلفی که در پوست شما یافت می شوند، طول موج های متفاوتی را جذب می کنند. ملانین دارای طیف جذب گسترده ای است که به آرامی از اشعه ماوراء بنفش به مادون قرمز نزدیک (300-1000 نانومتر) کاهش می یابد. Oxyhelpglobin به شدت نور را در قسمت زرد طیف الکترومغناطیسی (550-600 نانومتر) جذب می کند. قبل از رسیدن به یک هدف عروقی، انرژی نوری باید از اپیدرم مملو از ملانین عبور کند. رقابت ملانین اپیدرم ممکن است باعث شود فوتون های کمتری به کروموفور مورد نظر برسند و کارایی آن را کاهش داده و گرمایش اپیدرم را افزایش دهد. محتوای ملانین اپیدرمی حداقل با یک مرتبه بزرگی در طیف رنگ پوست انسان از نوع پوست فیتزپاتریک I تا VI متفاوت است. انتشار حرارتی محدود به کروموفور مورد نظر فوری (ملانین یا اکسی هموگلوبین) نیست، می تواند آسیب پوستی و اپیدرمی ناخواسته ایجاد کند. برای غلبه بر این محدودیت، فناوری بهینه‌سازی انرژی نور Harmony از دو فناوری دقیق و اختصاصی برای محافظت از اپیدرم و کاهش ناراحتی استفاده می‌کند: فناوری فلورسانس پیشرفته و فلوئنس با توزیع برابر.

فناوری فلورسانس پیشرفته ((AFT یک فناوری نور پالسی پیشرفت است که نور ساطع شده از لامپ را بهینه می کند. هر قطعه دستی AFT دارای یک سیستم فیلتر ویژه در داخل خود است که با تقویت انتخابی انتشار در بخش‌های آبی، قرمز و سبز طیف، طول موج بالینی ناچیز و کوتاه‌تر لامپ را به طیف بهینه بالینی تبدیل می‌کند. این فیلتر منحصر به فرد نفوذ پوست را بدون استفاده از سطوح انرژی بیش از حد افزایش می دهد و در نتیجه از اپیدرم محافظت می کند. این منجر به نتایج بالینی ایمن تر و موثرتر برای حذف مو، پاکسازی آکنه، جوانسازی پوست و درمان ضایعات عروقی و رنگدانه می شود.

فلوانس با توزیع برابر (EDF ) یک نوآوری در مهندسی برق است که انتشار پالس های مربعی شکل را برای دستیابی به عملکرد واقعی پالس بلند با حداکثر توان متوسط در کل پالس امکان پذیر می کند. یکی از محدودیت‌های اصلی فناوری نور پالسی امروزی، ساختار یک توالی زمان‌بندی‌شده با مدت زمان بسیار کوتاه (2 تا 5 میلی‌ثانیه) و پالس‌های اوج توان بسیار بالا است. در حالی که این روش می‌تواند توان متوسط کافی برای تأثیرگذاری مناسب روی بسیاری از اهداف پوستی را تامین کند، همچنین احتمال عوارض جانبی نامطلوب مانند تاول زدن، تغییر رنگدانه‌ها، تغییرات بافتی و حتی اسکار هیپرتروپیک را افزایش می‌دهد. در مقایسه، پروفیل فلوانسی با توزیع مساوی هارمونی گرمایش مشابهی را ارائه می دهد، اما برای پوست شما ایمن تر است زیرا اوج قدرت کمتر است. این خروجی پالس نوآورانه درمان پوست تیره را به صورت ایمن امکان پذیر می کند و حتی ایمنی بسیار زیادی را برای پوست های روشن تر تضمین می کند. نمایه جریان به طور مساوی توزیع هارمونی به قدری موثر است که نیاز به سیستم های خنک کننده پیچیده یکپارچه را که معمولاً در سایر سیستم های نور پالسی مورد نیاز است را از بین می برد. برای راحتی بیشتر، یک دستگاه هوای سرد خارجی را می توان به راحتی به هر قطعه دستی AFT متصل کرد.

درمان هایی که ما ارائه می دهیم

تجهیز گستر لیزر طیف گسترده ای از روش های زیبایی پزشکی را برای جوان سازی پوست و کاهش خطوط و چین و چروک های ناشی از افزایش سن ارائه می دهد. با پلتفرم جدید Harmony XL ما می‌توانیم بیماری‌های پوستی شما را موثرتر از همیشه درمان کنیم. لیزر و زیبایی آوانته برای پرتقاضاترین درمان‌های لیزری و زیبایی، از جمله روش‌های لیزر موهای زائد، درمان‌های پوست درمانی و موارد دیگر، سیستم‌هایی را برای ارائه نتایج مطمئن، ایمن و مؤثری دارد که شما به دنبال آن بودید. از طریق سیستم Harmony XL ما، تکنسین‌های تایید شده ما می‌توانند پیشرفت‌های قابل‌توجهی را با حداقل ناراحتی و خرابی ارائه دهند.

درمان های هارمونی XL موجود در آوانته لیزر و زیبایی:

  • لیزر موهای زائد بدون درد، بدون مو
  • جوانسازی IPL ضایعات عروقی و رنگدانه ای
  • ClearLiftTM (که قبلاً با نام Pixel Q-switch شناخته می‌شد)

علاوه بر این، ما درمان های زیر را از طریق پلت فرم HydraFacialTM ارائه می دهیم:

  • لایه برداری پوست HydraFacialTM
  • درمان های LED

ما همچنین کانتورینگ بدن را از طریق پلتفرم Accent XLi Alma Lasers ارائه می دهیم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 459
  • بازدید کلی : 4380
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی